Bu Blogda Ara




Google  adsense  forumuna  yazdım çok  çabuk  yanıt  aldım.

Ben  o sırada  çözdüm sorunu.

Adsense  sayfamda  çıkan  sorun alttaki  gibi  .


Sitenizi bağlamaya devam edebilmemiz için lütfen saptadığımız sorunu çözün.

 AdSense'i kullanmak için gidermeniz gereken sorunlar var
xxx.com/ adresindeki sitenizi AdSense'e bağlayamıyoruz. Lütfen aşağıdaki şartların sağlandığından emin olun:
  • Siteniz AdSense Program Politikaları'na uygun olmalı
  • Başka bir AdSense hesabınız olmamalı. Kişi başına yalnızca bir hesaba izin veririz. Başka bir AdSense hesabınız varsa yenisini kullanmak için lütfen bu hesabı kapatın.


bu sitemı kapatalı  çok oldu  blogger  adresini  nasıl  eklerim
adensa  sayfama  girince  direk  bu  site çıkıyor
bloggerada ekledım  reklam kodlarını   ama adensa   sayfam  üsttekı  gibi  çıkıyor.
cevap:
4 sa.
Merhabalar, sitenizi kapatdınız diyorsunuz. Peki sitenizde eskiden reklam sunumu mevcutmuydu? yani adsense onayı almışmıydı? Sitenizi kapatmanız böyle bir sorun almanıza neden olmamalı. Farklı gmailden adsenseye kaydolmuşmuydunuz? unutmayın adsense kişi başına düşen sadece 1 adsense hesabına izin vermekde.

24 dk.
Merhaba,

Adsense hesabınızda "Hesap" sekmesine ulaşabiliyor musunuz yoksa pasif mi? Ulaşabiliyorsanız oradan hesabınızı kapatıp, yeni bir Google hesabını kullanarak Blogger kazançlar sekmesi üzerinden başvuru yapmayı deneyebilirsiniz.

Web sitesi başvurunuz belli ki onaylanmamış, eğer adsense ana sayfasında başka bir adres ile başvurmak istiyorum seçeneğini göremiyorsanız yukarıda belirttiğim gibi hesabın iptal edilmesi gerekiyor. Şayet hesap sekmesine ulaşamıyorsanız adsense e-posta adresinizi belirtirseniz ilgili birime iletip iptal edilmesini talep edebiliriz.
 
3 sn.
başka  bir  hesapla  bağlandım teşekkürler

anlamadığım  eski  linkler  aktif  değilse  niye  direk  iptal  olmuyor.

Mesaj Panosu

Daha yeni Daha eski

E-mail Takiıp

Yukarı Çık